• +420-530-506-138

F.A.Q.s

Zde uvádíme nejčastější dotazy, které často obdržíme s odpovědí na ně. Pokud se chcete zeptat na jinou otázku, prosíme kontaktujte nás, rádi Vám odpovíme.

Nakupování

Jaký způsob přepravy používá CLARA bedding?

Zboží je dodáváno v rámci České republiky i do zahraničí prostřednictvím České pošty nebo službou DPD (Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., dále jen „DPD“).

Do jakých zemí zasíláte?

Zboží zasíláme do všech zemí EU, do Norska, Švýcarska a USA.

Jedna z mých položek chybí

Pokud jste neobdrželi všechno objednané zboží, zkontrolujte prosím nejprve, zda není zásilka rozdělena do několika balíků. Tyto informace najdete v oznámení přepravce. V případě, že se Vaše objednávka skládá z více balíků, nemusí být doručeny ve stejný den. Pokud si nejste jisti, prosíme kontaktujte nás pro bližší informace.

Odlehlé oblasti - doručování

Zboží do odlehlých, zejména ostrovních částí EU nezasíláme.


Platby

Mohu platit na dobírku?

Ano, platba v hotovosti při převzetí zboží na dobírku České pošty nebo DPD dle specifikace v objednávce je možná. Pouze však v ČR a hodnota objednávky do 20.000,- Kč. Poplatek za dobírku je 45 Kč.

Přijímané platební metody

a.) Platba v hotovosti při převzetí zboží na dobírku.
b.) Platba převodem na bankovní účet před odesláním zboží. Faktura k proplacení Vám bude zaslána do kontaktního emailu po uzavření objednávky do 24 hodin. Originál bude součástí zásilky. Tento způsob platby je zvýhodněn 5% slevou z ceny objednávky.
c.) Platba platebními kartami VISA, MasterCard online při uskutečnění objednávky v platebním systému Paypal.

Co když nemám Paypal účet?

Platbu kartou online přijímáme přes poskytovatele Paypal. Pokud nemáte účet v Paypal, lze provést platbu platební kartou v tomto systému stejně jako v běžné platební bráně. Pokud chcete objednávku zaplatit v Paypal, zvolíte si při objednávkovém procesu způsob platby v Paypal. Poté budete přesměrováni na zabezpečený formulář Paypal, kam zadáte údaje ze své platební karty.

Jak fungují směnné kurzy

Pro účely fakturace v cizí měně používáme aktuální denní kurz devizového trhu ČNB. Při platbě v cizí měně v systému Paypal je vypočítán směnný kurz. Kurz se vám zobrazí při provádění platby.


Záruka

Co mám dělat, když mám za to, že můj výrobek má vadu?

Při reklamaci byste nás měli informovat, jakou vadu zboží má nebo jak se vada projevuje. Dále si zvolíte preferovaný způsob vyřízení reklamace. Sepíšeme reklamační protokol a vadu posoudíme. Pokud bude mít výrobek reklamovanou vadu bude reklamace vyřízena způsobem, který požadujete.

Co když je výrobek doručen poškozený?

Odpovídáme za přepravu zboží až do okamžiku, kdy si jej převezmete. Proto i poškození způsobené dopravcem jde na náší odpovědnost. Přepravce v případě poškození zásilky sepíše protokol a vy jej podepíšete. V případě, že bude zboží uvnitř balíku poškozené, prosíme kontaktujte nás.

Měl bych si přikoupit pojištění dražší zásilky?

Připojištění dražší zásilky si sami přikupovat nemusíte. Sami zvolíme vhodný druh připojištění na naše náklady.

Powered by kartris